Kilka spostrzeżeń z Zielonej Szkoły

Ta Zielona Szkoła była super, ciągła zabawa, super ośrodek, na pewno tę wycieczkę na długi czas. Najlepiej jednak było podczas przerw, gdy byliśmy w pokojach. Cały czas tylko śmiech i piękne wspomnienia…  Olivier

Mnie się najbardziej podobała gra terenowa, w której zbierało się punkty.   Szymon

Śmieszną konkurencją, w której brałem udział były zawody w wyciskaniu i jedzeniu cytryny. Chociaż mieliśmy kwaśne miny, to nasza drużyna wygrała, a zabawa była wyśmienita.  Kacper

Dziękuję wszystkim, którzy byli na Zielonej Szkole. Było bardzo fajnie i wszyscy dobrze się bawiliśmy.  Szymon

Było fajnie!   Anonim

Najbardziej podobała mi się plaża, ponieważ można było się opalić i pozbierać bursztyny lub muszelki. Dopisywała nam piękna pogoda, więc zawsze mogliśmy wyjść na podwórko. Podobały mi się również wspólne zabawy, które organizował kadra.   Klaudia

Według mnie to była bardzo fajna Zielona Szkoła. Tylko szkoda, że jechaliśmy autobusem, a nie pociągiem. Najbardziej utkwiły mi w głowie zajęcia na plaży oraz gry terenowe.   Emilia

Najbardziej podobała mi się wyprawa do parku linowego i gra terenowa. W grze terenowej chodziliśmy po Krynicy Morskiej i szukaliśmy picia i ciasteczek, a w parku linowym na początku każdy z nas przeszedł szkolenie i wybrał trasę.   Karolina

Bardzo podobała mi się ta Zielona Szkoła. Kiedy myślę o śmiesznych momentach, towarzyszy mi miłe, ale dziwne uczucie. Każda wspomniana rozterka wywołuje u mnie śmiech i odrobinę tęsknoty. Żałuję, że nadal nie jesteśmy tam razem. Pomimo że przywieźliśmy znad morza wiele pamiątek, zawsze największą będą wspomnienia… Na takich wyjazdach utrwala się przyjaźń i można też lepiej poznać innych.   Melania

Na Zielonej Szkole najbardziej podobało mi się w parku linowym. Nie zapomnę też spotkania z dzikami.   Piotr

Było naprawdę bardzo fajnie, tylko zbyt dużo obowiązkowych zajęć na plaży. Wszystkie inne zabawy bardzo miłe.   Szymon

Na Zielonej Szkole było super. Były fajne zabawy, a szczególnie Panie z kadry Kompas.   Martynka

Na Zielonej Szkole było bardzo fajnie! Mieliśmy mnóstwo gier i aktywnych zabaw. Jednym słowem: SUPER!   Magda

Super!!!   Gabriela

Dwa dni pełne wrażeń za nami! Wydaje się jednak, że jesteśmy tu już naprawdę długo 🙂 Tyle się dzieje…

Po nocnej podróży dotarliśmy na miejsce bardzo wcześnie rano i dlatego musieliśmy trochę poczekać na pierwsze atrakcje. I choć byliśmy bardzo zmęczeni i trochę się już niecierpliwiliśmy, okazało się, że warto było czekać. W tym czasie na szczęście przestało padać i Bałtyk powitaliśmy razem z promieniami słońca. Potem ruszyliśmy na pierwsze zajęcia w terenie.
Za sobą mamy już Team Building, Wyzwania Neptuna, konkurs na najstraszliwszego potwora z Piach Ness oraz Baloniadę i Turniej Bubble Trouble. I jeżeli te nazwy komuś niewiele mówią, to zapraszamy do galerii zdjęć… Tam widać, jak wiele wyzwań i zaskakujących sytuacji spotkało nas na Zielonej Szkole. A najlepsze jest to, że wszystkim naszym zmaganiom towarzyszy słoneczna pogoda!